100%
light site-logo
  • Acasă
  • Despre Matematrix
  • Lecții de matematică
    • Clasa a IX-a
      • Algebra
    • Clasa a X-a
      • Algebra
    • Clasa a XI-a
      • Analiză matematică
    • Clasa a XII-a
      • Analiză matematică
  • Extra
    • Clasa a IX-a
  • Sponsori
  • Susține proiectul
  • Contact
Login
  • Acasă
  • Despre Matematrix
  • Lecții de matematică
  • Extra
  • Sponsori
  • Susține proiectul
  • Contact
  • Clasa a IX-a
  • Clasa a X-a
  • Clasa a XI-a
  • Clasa a XII-a
  • Algebra
  • Algebra
  • Analiză matematică
  • Analiză matematică
  • Clasa a IX-a
Home Clasa a IX-a Algebră Elemente de logică matematică: propoziție, predicat, cuantificatori, calcul propozițional, metoda reducerii la absurd, inducția matematică, probleme de numărare Propoziții și cuantificatori logici - clip video și transcript Bliț - operații logice elementare
Clasa a IX-a Algebră

Mulțimi și elemente de logică matematică

Mulțimea numerelor reale: operații algebrice cu numere reale, ordonarea numerelor reale, aproximări, operații cu intervale, modulul unui număr real, partea întreagă și partea fracționară a unui număr real
Yet to Start
  • Matematica utilitară – numere reale
    • Bliț – Mulțimea numerelor reale
  • Breviar teoretic – Operații algebrice cu numere reale
  • Breviar teoretic – Ordonarea numerelor reale
  • Reprezentarea numerelor reale pe axă; utilizarea aproximărilor pentru reprezentarea numerelor iraționale pe axă; construcții geometrice.
    • Bliț – Reprezentarea numerelor pe axa numerelor reale
  • Breviar teoretic – Aproximarea numerelor reale
  • Breviar teoretic-Operații cu intervale de numere reale
  • Modulul unui număr real – definiție și proprietăți de bază
    • Bliț – modulul unui număr real-definiție
  • Breviar teoretic – Modulul unui număr real
  • Calcul și explicitarea modulului
    • Bliț – Explicitarea modulului
  • Demonstrarea inegalității triunghiului
    • Bliț – inegalitatea triunghiului
  • Matematica utilitară – partea întreagă a unui număr real
    • Bliț – Matematica utilitară-partea întreagă a unui număr real
  • Breviar teoretic-Partea întreagă și partea fracționară a unui număr real
  • Rezolvarea unei ecuații-parte întreagă și parte fracționară
    • Bliț – Ecuații cu parte întreagă și parte fracționară
  • Activitate de învățare ghidată
  • Test final-mulțimea numerelor reale
Elemente de logică matematică: propoziție, predicat, cuantificatori, calcul propozițional, metoda reducerii la absurd, inducția matematică, probleme de numărare
Yet to Start
  • Matematica utilitară – Elemente de logica matematică – clip video și transcript
    • Bliț – elemente de logică matematică
  • Simboluri utilizate în logica matematică
  • Breviar teoretic – Propoziție, predicat, cuantificatori
  • Propoziție, adevăr, fals, incertitudine – clip video și transcript
    • Bliț -propoziție, adevăr, fals, incert
  • Breviar teoretic – Operații logice elementare, corelate cu operațiile cu mulțimi
  • Propoziții și cuantificatori logici – clip video și transcript
    • Bliț – operații logice elementare
  • Metoda reducerii la absurd – clip video și transcript
    • Bliț – metoda reducerii la absurd
  • Breviar teoretic – Rationament prin reducere la absurd
  • Domino și inducția matematică – clip video și trascript
    • Bliț – domino și inducția matematică
  • Breviar teoretic – Inducția matematică
  • Toți iepurii au aceeași culoare: Exemplu de problemă în care metoda inducției matematice nu se poate aplica – clip video și trascript
    • Bliț – toți iepurii au aceeași culoare (inducția matematică)
  • Reguli de sumare-clip video și transcript
    • Bliț – reguli de sumare
  • Calcul de sume și de produse – clip video și trascript
    • Bliț – calcul de sume și de produse
  • Câteva artificii utilizate în calcul de sume și produse – teoretic
  • Reguli de numărare – clip video și trascript
    • Bliț – Reguli de numărare
  • Breviar teoretic – Probleme de numărare
  • Activitate de învățare ghidată
  • Activitate de învățare ghidată – metoda reducerii la absurd
  • Test – Elemente de logică matematică, inducție și probleme de numărare

Conectează-te



signup now | forgot password?
Propoziții și cuantificatori logici – clip video și transcript

Bliț – operații logice elementare

Limita de timp: 0

Rezumat Chestionar

0 din 3 întrebări finalizate

Întrebări:

Informații

You have already completed the chestionar before. Hence you can not start it again.

Chestionar is loading…

You must sign in or sign up to start the chestionar.

Trebuie să completaţi mai întâi următoarele:

Rezultate

Chestionar complete. Results are being recorded.

Rezultate

0 din 3 întrebări cu răspuns corect

Timpul tău:

Timpul a trecut

Ai obținut 0 puncte din 0, (0)

Puncte dobândite: 0 din 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)

Categorii

  1. Fara categorie 0%
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  1. Current
  2. Recenzie
  3. Raspuns
  4. Corect
  5. Incorect
  1. Întrebare 1 of 3
    1. Intrebare

    În baza ipotezelor primei probleme din videoclip, stabiliți dacă afirmația ”Cel mult un băiat dintre copiii familiei Popescu are ochii verzi” este adevărată, falsă sau incertă.

    Corect

    Incorect

  2. Întrebare 2 of 3
    2. Intrebare

    Modificăm enunțul primei probleme din clip astfel:

    Acceptăm următoarele 3 afirmații ca fiind adevărate (ipoteze):
    (I1) Familia Popescu are patru copii.
    (I2) Trei dintre copiii familiei Popescu au ochii de culoare albastră, iar un copil al familiei Popescu are ochii de culoare verde.
    (I3) Jumătate dintre copii familiei Popescu sunt băieți.

    În baza setului de ipoteze se fac afirmațiile A1, A2 și A3:
    (A1) Cel puțin o fată are ochii de culoare verde.
    (A2) Doi dintre copiii familiei Popescu sunt fete.
    (A3) Există un băiat și o fată dintre copii familiei Popescu care au ochi de culori diferite (un copil ochii de o culoare, celălalt copil de cealaltă culoare).

    Alege afirmația adevărată dintre cele notate cu C1, C2, C3 și C4.

    Corect

    Incorect

  3. Întrebare 3 of 3
    3. Intrebare

    Transcrierea matematică a enunțului ”Este posibil ca numărul N să fie cu 2 mai mare decât un multiplu de 8.” este:

    Corect

    Incorect

Politica de confidențialitate

Politica de cookies

Credits

@Matematrix Copyright 2020 - Toate drepturile rezervate